40 spänn!

Att handla second hand är aldrig fel. Man kan hitta helt fantastiska grejer, som man ofta blir ensam om att ha. Klippa och trixa lite så han man lätt ett unikt och snyggt plagg. Ofta till ett overkligt pris dessutom.
VÅGA!


Mellis och jag var en runda på stan och åt innan (Jätte goda grekiska grillspett på Dolce Vita) och då passade jag på att springa in på Kupan.. Senast jag var där så såg jag nämligen en supersöt klänning, men då köpte jag aldrig den och det ångrade jag nu. Så därför sprang (eller ja, jag gick in) där för att se om den fanns kvar. Men Nix nix:( faan va jag ångrade det! Men.. jag hittade en annan söt prickig klänning och en svart stickad oversize tröja. 40 kr stycket kostade dom, trodde jag, men när jag kom till kassan så var det visst halva priset, så jag fick båda för 40 spänn! Vilka kap!

Klänningen som jag kollat in tidigare, men som inte längre fanns kvar påminde om den här klänningen. Hur fin som helst! Men jag ska inte sluta leta, för jag ska ha en liknande!



Bilderna kommer från tjejen på bildens blogg.
www.fashiontoast.com
Kolla in henne, för hon är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0