Cirkus i Kosta

Idag har det varit en heldag i Kosta tillsammans med Mamma, Moa och Eva. Vi började med en liten förmiddags fika innan vi begav oss in på Kosta outlet. Finns så otroligt mycket skit där, men visst kan man hitta endel guldkorn också, men tyvärr hade jag inte den turen idag. Jag köpte en brosch och ett armband på glitter. Armbandet kostade 10 kr så det är ju vad man kan kalla ett riktigt fynd. Sen köpte jag träningkläder från Reebook också, ett par byxor och ett linne. Ganska stolt över mig själv att jag köpte något så behövligt för en gångs skull;)
Efter några timmar på outlet så begav vi oss till glashyttan för cirkus, som var den verkliga anledningen till att vi var där.
Det var en mysig liten dansk cirkus som underhöll oss med de mest otroliga arcobatiska saker och självklart grym glasblåsning.. Måste säga att det var riktigt mysigt:)


Efter cirkusen så var vi döttshungriga, så då blev det mat dax. Men innan dess tog vi en snabb titt i glasbaren vid hotellet. Helt sjukt fint. Där borde man nog ta in för en natt eller två någon gång.

När vi sedan ätit så gick vi lite till på outlet och hamnade i sportaffären där Moa skulle prova kängor till hennes kommande vandring på Sveriges högsta berg. Och det tog ett tag.. eller till och med ett ganska väldigt långt tag;)


Men när vi väl kom därifrån så åkte vi hem till mig i Nybro för ett litet besök med te och kakor :) Och dagen kunde knappt avslutas på ett bättre sätt.

Så tack Mamma, Eva och Moa för en kanon dag, och tack Eva & Moa för den välbehövliga inflyttning presenten, jag lovar att den kommer komma väl till användning:) Vår fina nya saft-karaff:D

Imån blir det barndop med famljen Mellström - Mellis för han tränar:( Lilla söta Milo ska döpas och Madde ska vara fadder. Kan nog bli trevligt, för det är ju inte var dag man är på barndop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0