MC-jackan

Nu har jag haft min "skinnjacka" i mc modell i närmare 2 år och jag älskar den så mycket så jag nästan önskar att jag kunde sova med den på. Minns när jag och brudarna var i Åre förr förra vintern, då hade jag sån hemlängtan bara för att jag ville komma hem till varmare trakter och få ta på mig min älskade jacka! sjukt, men den är nog det absolut bästa köp jag nånsin gjort!
Men... när jag köpte den så var den inte så populär som nu. Då visste jag i princip tre personer som hade en likadan.. nu har alla! iaf nästan alla en sådan.
Och det är det tråkigaste jag vet att ha något likdant eller se ut som alla andra. Ibland kan jag tycka om något jag köpt jätte mycket, men så ser jag att någon annan har en likadan, och då är det inte alls lika kul längre, jag blir alsolut inte arg, men det är då jag känner att jag vill förnya mig. Och det är precis så jag känner nu..
Så därför, nu när alla köper svart, så funderar jag skarpt på att köpa en brun i samma modell.. och sen lite senare i höst en i mocka.
Men vad gäller den bruna, så tror jag att jag har hittat den rätta! och den hittas på modekungen.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0