Modell-Madde

Mellis syster Madde har som högsta dröm att bli modell. Så förra veckan var hon här och rotade igenom min garderob för att se om hon hittade något att ha på sig till sin fotografering inne i Kalmar idag på förmiddagen. Och det gjorde hon. Tror det mesta utom ett par skor, ett linne och en jacka var mitt. Och det är ju kul att iaf mina kläder får synas på bild, när jag själv inte tycker det är allt särskilt kul att stå framför kamerna;)

Så i morse var jag hos henne kl 09. Skulle hjälpa henne att fixa håret..
sen bar det av.. det var faktiskt riktigt roligt att bara titta på. Se hur det går till. Hon som fotade var ju hel skön. Helt galen. Munnen gick som bara den hea tiden.


Innan vi begav oss.Tycker Madde kunde lagt ut lite bilder som Jessica tog backstage men hon vill nog inte avslöja hur det gick;)


Nu bär det av till Tingan!

och ikväll ska Mosan med mig hit.. Yahhooooo


Kommentarer
Postat av: Madeleine

tack så mycket Limpan!

haha, bilderna som jessica tog blev jättemörka.

Det var därför ;)

2009-08-21 @ 18:35:13
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Julia K

Nu får du ta och uppdatera lite här Linn :)

2009-09-08 @ 08:25:06
Postat av: LAJNE

jag håller faktiskt med om att du borde uppdatera. riktigt illa är detta ;)

2009-09-22 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0