trött..

Steg upp tidigt idag (för att vara jag) för jag skulle följa med Mellis och Wille ut på golfbanan vid halv tio. Men när jag väl tvingat mig upp, ätit frukost och gjort mig färdig så kommer Mellis och säger att det inte blir något, för det är damtävling på banan. Helvete! kunde jag ju lika gärna sovit.
Men men, vi gick och la oss i sängen igen och kollade på några avsnitt av Two and a half men:) Och efter ett tag så åkte vi ner till golfbanan ändå, för Mellis och Wille ville slå några bollar iaf. Så vi slog lite, sen åt vi och sen orkade inte jag mer så då körde jag hem, medans dom var kvar.
Sen dess har jag kollat på tv och vilat lite och nu ska jag strax köra upp till Tingsryd och träna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0