Vilken skön sommardag!

Igår var jag som sagt på barndop, söta lilla Milo skulle döpas. Han är så söt, och cool lugn:D efter dopet så blev det super god mat hemma hos Therese och Magnus. Therese hade gjort super god mat så det kändes nästan som man var på studentmottagning när man satt i det vita partytältet och mumsade i sig all mat :)
Efter maten var det dags för tårta som Siv hade gjort, jätte god var den :) Minns ni Siv? ni som var på min och Mellis student? i vilket fall som helst så var det den coola tanten som satt med oss ungdomar och sjöng om en katt i en nässelhög in vid vägen.. haha hon var för rolig..

Jag hoppas kunna visa lite bilder från dopet snart..

Idag så har jag åkt hem till Tingryd och varit i Millegarne utanför Ronneby med mamma och sola och badat hela dagen. Vi kom preics hem, så nu är man sådär lagom trött.  Om en stund blir det mat och sen ska jag nog bara slänga mig framför tvń.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0