Avslutar året med en liten god gärning..

Sitter här och äter frukost.. Om en stund ska jag bort till Kvantum och köpa de sista ingredienser som jag behöver till min vita chokladmoussetårta som jag ska göra sen:D Den är smarrig den!
Efter det har jag lovat att hjälpa Madde med nyårsfrisyren :D

Jag vet inte om ni har hört cancerfondens radioreklam? Men dom frågar hur det skulle kännas att vara 50 kr fattigare.. och varje gång har jag tänkt- Det skulle ju inte kännas ett skit. Så varför skänker man inte oftare? Skänker 50 kr till något som är så bra, som i framtiden kan hjälpa så många istället för att köpa en tröja eller ett par örhängen som man tycker är halvfula och inte ens behöver?

Men NU, har jag äntligen tagit tag i det och skickat iväg ett sms. Jag är 50 kronor fattigare, men känner mig så mycket rikare! För jag har gjort en god gärning.. och jag tänker göra fler!

Skicka BESEGRA 1618 till 72988 och skänk 50 kr till cancerfonden

Kommentarer
Postat av: emmy

fint linn :)

2010-01-02 @ 14:00:36
Postat av: natta

har du lust att lägga en röst på mig?



http://jeenlicious.blogg.se/2010/january/in-i-det-sista-nu-rosta-pa.html#comment



vorre super gulligt..

2010-01-02 @ 21:57:24
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0