Dagen före..

Nyårsafton har jag haft en slappdag med Madde.. Vi har haft ansiktsmask, peeling och fotbad.. och det var hur skönt och välbehövligt som helst:) Så nu är jag en riktigt fräsch babe inför det nya året ;) haha



Och påtal om det nya året så har jag fortfarande inte bestämt mig vart jag ska fira in det någonstans.. Om jag ska vara i Nybro med bara några stycken och ta det ganska lugnt och ha det trevligt. Eller om jag ska på storkalas i Tingsryd med alla mina andra vänner. Det är svårt, och jag tror att dagsformen imon får avgöra:)

Nu för en stund sen så kom jag hem från träningsmatchen mellan Nybro-Kristianstad som Nybro vann med 6-2:) Kul att träffa tjejerna igen, var ju ett tag sen.. Men jag saknade Renée! Det var kallt och ensamt att gå hem!
Men nu sitter jag i soffan och värmer mig medans jag väntar på Mellis och Anton som snart kommer. Då ska vi köra til Mc´Donalds. Hatar den maten.. men får väl stå ut. Orkar inte fixa något till mig själv..

Mellis och Jållan (bild från tidigare match)

Ha det bäst kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0