Gillar värmen, men nu börjar det fan bli för varmt!

Snart vet man ju inte vart man ska vara, är ju lika varmt överallt. Det enda stället som är svalt och skönt är ju bilen, men där kan man ju inte sitta och häcka hela dan.
Håller på att få panik!
Mycket jag får panik på just nu, men imån är det poolparty och då ska jag försöka slappna av och bara ha skoj!

Nu idag så har Mellis och jag varit och storhandlat på systemet inför imorgon.. och nu är han och jobbar hela dagen. Skit tråkigt! känner mig helt ensam. Saknar alla mina vänner där hemma!

Men om en stund, om Madde kan bli klar någon gång så ska vi åka in en sväng till Kalmar. Se om jag hittar någon klänning eller något tills imån, kanske en ny bikini också. Vi får se! Om inte annat så ska jag äta en stor, mega stor iskall glass:D det svalkar iaf lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0