Glömde..

Glömde ju berätta om Mamma och pappa Mellström bröllopsdag. Vi åt på Byttan i Kalmar. Ett jätte mysigt ställe i slottsparken. Vi satt ute, pratade, köpte in lite små-plock, åt en supergod grillbuffé, skrattade, åt en ännu godare glass till efterrätt och sen var det dags att åka hem igen..


Anne och Björn, 24 år som gifta.... fy rackarn!

Sen kom vi:) och då bjöds det på jordgubbar och choklad. Lägg märke till att jag äter!

Madde och Björn

Vi två, alltid bäst!

Vi alla, lägg märke till att det åter igen bara är jag som äter! Dom andra har inte ens tallrikarna kvar, och jag är inne på min andra;)

gott gotti gott gott

Mellis hade en egen glass med jordgubbar, ändå kunde han inte låta bli våran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0