Har tråkigt!

Just nu sitter jag och kollar på finalen av Wimbledon, inte så kul när man inte riktigt förstår sig på det..
Men påtal om annat! Poolpartyt igår var riktigt lyckat, även att det regnade och åskade och hela fadderittan så var alla på otroligt gott humör och badade som bara den:D

Så tack allihop för en otroligt bra gårdag! och som Mellis sa när vi skulle sova "faan, nu är det redan över"...

Nu ska jag kila upp med lite mat till pojken och ikväll blir det golfbanan..

Bilder från poolpartyt kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: nellie

tack själv, det va helt klart lyckat.

jag hade super kul och vädret gjorde ingenting alls. så tack för jag fick komma :) <3

2009-07-05 @ 19:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0