Home i mörkret

Sitter nu hemma själv i mörkret och tycker synd om mig själv.. Nej så illa är det inte, men det är tråkigt. Fast jag ska väl ändå sova snart..
Är iaf tillbaka i Tingsryd igen nu. Träningen tidigare idag var riktigt rolig faktiskt. Ser fram emot "träningslägret" i helgen. Tror det blir kul.

Efter träningen så var jag ute och gick en lång och härlig runda med Stina :) Kul att prata av sig med hnne lite, för det var på tok för längesen.

Imån vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag ska ut till Ulfsmåla och äta och spela spel med ett gäng. ska blir trevligt. För i Ulfsmåla var det också alldeles för längesen jag var sist. Så det ska bli kanon kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0