Home sweet home!

Nu är man hemma i Tingsryd igen! och det är hur skönt som helst, även att det första jag gjorde var att hjälpa mamma städa kylskåpet;) men som tur var fick lite hjälp av Mellis också.

Sitter o funderar på vad jag ska göra nu, är mer än sugen på en fika på hyllan:D  för som jag har längtat efter fika på Hyllan" är man galen då?

Nu ska vi, jag och Mellis iaf vara i Tingsryd över helgen innan vi åker med min familj till Öland på måndag:) och påtal om att längta efter saker" jag håller på att längta ihjäl mig efter de rökta räkorna som finns att köpa på rökeriet i hamnen.. mmmm.. kommer nog bli som godis för mig nästa vecka:)

Räkor!!!

Just det! en sak till. Har ju glömt berätta att bror min har tog körkort i onsdags, så nu kommer jag vara orolig varje gång han är ute och kör. Men Grattis grattis Bobbie!


Kommentarer
Postat av: OLESSIA

fan vad gott

2009-07-10 @ 16:58:16
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/
Postat av: Isabella

fin blogg :)

2009-07-10 @ 18:42:18
URL: http://bellih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0