Matlagning i underkläder

Jaha, då var pastan färdig! inte varje dag man står och lagar mat i underkläderna, men så fick det bli idag! För lat för att klä på mig;) sen är det så förbaskat varmt i lägenheten också.. puhhh!

Men, jag är fortfarande inte hungrig, så maten får nog stå kvar på spisen en liten stund till... det är sååå tråkigt och äta själv.. Även om man är helt ensam i lägenheten så känns det som när man åt själv i matsalen ibland i skolan och man kände sig jätte uttittat. Mycket roligare med sällskap! :)

Under tiden så spanar jag på annat... bland annat har jag kollat in dom här partypjuxen från Halens.se
299:- bara :) glitter och platå, kan ju knappt bli bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0