no phone

Kära vänner!
jag har glömt min urladdade mobil i Tingsryd, så vill ni mig något viktigt så får ni ringa Mellis :)

I övrigt, kvällen igår var hur kul som helst. Massa folk, massa vänner man inte träffat på länge. Det var riktigt kul. Dock så rockade jag och Nellan lite väl hårt framåt kvällen. Tror vi stod och headbangade i över en halvtimme, och jag kan tala om att det har satt sina spår. Kan knappt röra nacken.. Det värker och det känns som att hela nacken hänger! 
Inte kul alls..

Men det är smällar man får ta efter en riktigt lyckad kväll:D

Nu sitter jag, Mellis och Måns hemma i lägenheten i Nybro. Har precis fixat internet, igen!
Vi åker till Öland igen imån, så ikväll ska vi bara slappa och äta tacos och kolla på Walk the Line som går på TV ikväll.

Kommentarer
Postat av: nellie

då har jag fått förklaringen om varför mitt sms inte levereras din mobil och varför jag inte få nått tillbaka. men iaf stod de "ont i nacken? ;)) fy fan undrade va det kunde vara men kom lika snabbt på att de va vad vi sysslade med igår som resulterade i denna fruktansvärda verk. haha smälla man får ta, när man ska bli rockstjärna! ha det underbart på ölandet! kramar från din kompanjon

2009-07-20 @ 00:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0