Öland igen!

Nu är vi tillbaka på Öland och här blåser det som bara den.. tror knappast det blir något bad idag.. men vi får se.
Jag, Mellis, Måns och Schassen har nyss varit och tränat på gymmet i Löttorp. Så nu är man helt genomsvettig! Men det är bara bra det, med tanke på att jag missar första fotbollsträningen ikväll:( Men får träna på torsdag. Det ska bli skönt att börja igen:) har faktiskt saknat det riktigt mycket..

Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer... men jag tror jag ska gå ner till hamnen och köpa mig lite mumselimumsiga räkor:)
Och ikväll skulle det tydligen vara något rockigt cover-band som skulle spela där nere. Tror Mamma och dom skulle dit, så får se om man hänger på. Men man vill ju inte missa morden i Midsommer;) haha

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas att din dag har varit bra :)

2009-07-21 @ 23:55:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Skorna finns på www.chicy.se:)

fin design du har Linn!!

2009-07-22 @ 00:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0