Pss..

Nu har jag lämnat CV´n på stan. Lämnade ett på coola "The salty dog", stött skön tjej som jobbade där idag! världens coolaste frilla! Sen lämnade jag in ett på "Var dag" och ett på "Coop". Vi får se.. det ser ju inte jätte ljust ut just nu. Men om det blir bättre tider så finns mitt CV iaf där:)

Hade dock lite smått panik inne på "the salty dog". Kände att min stil inte passade in för att söka jobb där idag, men Madde tyckte det så fick göra det ändå. Kändes som att jag skulle behållt mitt randiga linne och skinnvästen istället för att byta.. Men men.. får väl vara SKIT cool nån annan dag när jag får in där.
Har kikat in ett par, eller till och med två par skit snygga  jeans från Levi´s, och en snygg vit t-shirt från Cheap Monday där som snart kanske hamnar i garderoben.


Jeans, gamla från H&M
Skor, scorett
tunika, Indiska
jeansjacka, Monki
halsband, mammas

Var det helt galet?


Kommentarer
Postat av: Anna

SV, haha ja! :)

2009-07-09 @ 15:42:16
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0