Sista dagen på Öland

Efter en härlig dag på stranden, med klartblå himmel och massa strandtennis, så ska jag och Mellis bege oss hemåt om någon timme. Vi måste hem och ladda inför inflyttningsfesten vi ska på i Tingsryd imon.. Ser verkligen fram emot att träffa alla:)

Dagarna på Öland har varit kanon, så vi har planerat att åka hit igen på måndag kväll och vara här nån dag till.

Mitt stora problem just nu är vad jag ska ha på mig på festen imån. Önskar att jag hade haft någon fin klänning. Men eftersom jag egentligen inte är någon direkt klänningsfantast så köper jag aldrig någon. Vilket är väldigt synd i såna här lägen när man verkligen velat ha en.
Men men.. jag köpte två nya linnen igår, så kanske får blir något av dom..


Någon av dom här hade ju inte skadat

Eller den här supersnygga bodyn

Jag behöver ett jobb, jag behöver shoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0