Söka jobb

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! ska ut och lämna mitt CV på lite fler ställen idag, och jag är jätte nervös! Vet att jag inte behöver vara det, men det känn ändå fånigt att lämna ut CV´n när det inte finns någon som söker personal. Men men.. Får hoppas att jag får napp någonstans iaf:D
Har sprungit runt i över en timme typ för att hitta något bra att ha på mig, nu är jag färdig, men är fortfarande inte nöjd! Men svarta jeans och ett svart/vit randigt linne blev det iaf.. och skinnväst, men den vet jag inte om jag ska ha än.

Så kära ni! önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Maja.

Såg att du skulle ut och söka jobb idag, lycka till!:) Vad vill du jobba med? Var bor du?

2009-07-09 @ 13:23:44
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0