mörkret närmar sig

Sommarn varar ett tag till, så det känns lite dumt att säga att jag redan börjat längta efter höst.. myskläder, kängor, halsdukar och mössor. Sommarn är härlig på alla sett, men nu känns det som den varat i evigheter, antar att det har att göra med att jag på första sommarn den jag var 14 år varit ledig hela sommarn utan jobb..
Det finns fortfarande mycket jag ser fram emot den här sommarn, som t.ex medlemslotteriet på lördag, marknaden, fotboll och inte minst cykelfesten! det ska bli jätte kul, men trots det längtar jag tills jag får bläddra i min höstkatalog från H&M och köpa mysiga och varmare kläder..


Här är ett gäng plagg som jag kollat in inför kallare tider..




Mixa och matcha, dom här plaggen från topshop ska bli mina;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0