vilken dag..

..Upp vid (host) kvart i elva.. frukost, sen till träningen som började kl 12.00, frukosten stod långt upp i strupen på mig när vi drog igång! Efter träningen så blev det Huset fullt hemma hos Mia & Fia:) hade helt glömt bort hur kul det var.. Efter några avsnitt var vi dock tvungna att pausa för att springa över till Börjes och köpa godis, sen var vi på att igen :)
Så när nästa träning väl kom, några timmar senare, så var magen full av godis ist för ostmackor! inte bra det heller..
Men jag tog mig igenom den träningen också, trots att benen inte riktigt orkade med på slutet.

Nu efter träningen så har jag umgått lite med Stina, vi åkte ner till Preem och hyrde en film. Bröllops duellen, ganska rolig faktiskt! långt ifrån den bästa film jag sett, men, den dög en kväll som denna, det vill säga när man är helt slut!

Så nu ska jag pysa ner i min ensamma, men ack så sköna säng och sova några timmar innan det är dax att stiga upp och förbereda sig för aerobicpasset imån vid 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0