dålig uppdatering

Vi har inte fått vårat internet i lägenheten förräns idag så jag har inte kunnat uppdatera något dessa dagar.
Men det har hänt en hel del..
Jag coh Mellis har varit på födelsedagskalas hos Jollan, som fyllde 20 år den 11 juni. Det var ett lugnt kalas med god mat och tårta och trevliga människor :D
Jag har spelat mitt livs sämsta match. Iaf säsongens sämsta. Var så besviken på mig själv efteråt, kändes som jag svek hela laget. Förlåt!
Igår kom Mellis kusin och hennes familj på besök. Hon har precis fått sitt tredje barn, en liten kille som ska heta Milo. Han var super söt. Vi åt sockerkaka och badade med Ella och Gabriel i poolen. Dom är helsköna dom barnen. Ella uppträdde och sjöng "han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna.." Ungen kunde hela låten!  Jag var riktigt imponerad.. Gabriel sprang mest runt och låtsas kissade överallt. Sen fiskade vi skräp i poolen också..
På kvällen efter det hade jag, Mellis och Madde stora planer, som tyvärr inte slutade som tänkt, men vi hyrde iaf en film (Walander- Hämnden) och åt massa godis och chips, så vi var ganska nöjda ändå..
Idag har jag och Mellis tvättat! hmmm, det var en upplevelse, haha, nejdå det gick bra! Nu ska vi snart ner och hämta den från torkrummet, sen ska jag köra hem till Tingsryd och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0