En glad midsommar!

Nu är midsommar helgen över och jag måste säga att den varit riktigt lyckad.
I torsdags så var det ju som sagt Lasergame, jag, Madde och Kjellis mor Jollan, Danne och Mellis.. Vi kan väl säga som s att lagen inte var speciellt jämna. Jollan som hade högst poäng av alla hade över 43000 poäng och jag låg på minus 5900. Kanske inte sånt man ska erkänna, men det gick inte riktigt som jag tänkt mig. Vi hade nog lite dåligt samarbete PLUS att Jollan den jävlen sköt mig i ryggen hela tiden fast att jag redan var skjuten. Jag hann ju inte ens gömma mig!
Vill bara tillläga en sak, jag har fortfarande träningsvärk efter lasergame matchen! har inte kunnat gå riktigt på hela helgen.. och jag kan säga så här, det var inte värt det med tanke på att jag var sämst! Men jag tar det nästa gång!

I fredags var det poolparty och Bahama-mamas! och innandess var Madde och jag ute och tog lite bilder.. Ni kommer få se dom sen när jag fått dom.
Sen blev det supergod mat, lekar och spel för fulla muggar! och en lång promenad hem..

Lördags var en riktig slapp dag.. frukost vid 12, sen filmtime.. lite bad i poolen när solen stack fram, filmtime igen, pizza, kortspel, som jag förlorade, ja vad ska man sä? vi hade det allmänt mysigt :D

Idag har vi bara legat vid poolen, för vilket väder det har varit ändå! knappt en droppe på hela helgen, mycket ovanligt!

Jag hoppas att alla ni andra, särskilt mina kära vänner på Öland haft en otroligt bra och glad midsommar!

Nu är det dags för träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0