får inte nog..

Vi håller ju på och inreda i lägenheten i Nybro och det börja ta sin form.. Igår var jag mamma och pappa på Ikea och handlade lite smått och gott, men det var gardiner vi åkte dit för. Det blev stora svart/vita gardiner i vardagsrummet och blommiga färgglada i köket och vita i sovrummet. Mamma och jag sydde på som bara den, men  hann ändå inte sy köksgardinerna.

Men även om vi har hur mycket saker som helst så ser det fortfarande tomt ut. Måste vara för att vi inte fått upp så mycket i hyllorna ännu. Tror jag ska åka in till Kalmar på onsdag och se om jag hittar något fint på Village. Måste ändå kolla efter några fina öronhängen till 90´s student.  Men jag tror vi kommer trivas som fisken i vattnet.. Sov där för första gången i natt, i vår nya, stora, sköna säng. Jag sov som en prinsessa! 

Jag lägger upp lite bilder på lägenheten när det är färdigt :)  Nu ska jag äta lite och sen åka ner till ICA och se om dom har fått in den nya marabou chokladen.. mamma trodde jag skulle tycka om den;)

Kommentarer
Postat av: Amanda Carlson

Vilken fin blogg du har linn:) Hoppas ni kommer trivas här i lilla Nybban:)!

2009-06-01 @ 15:18:40
Postat av: Eliz

Tjusig blogg Du har skaffat Dig. Tack även för att Du har Erik i ditt minne och länkar till hans/min sida. Hoppas Du kommer trivas i Nybro å hälsa mam å pap Mellström!! Kram

2009-06-01 @ 20:14:50
Postat av: Linn

Tack så jätte mycket Eliz:) Att ha Eriks/din minnes sida som länk är en självklarthet. Saknar honom.. Jag lova att hälsa och jag vet att dom hälsar så gott tillbaka! Kram

2009-06-01 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0