FINAL!

Ikväll är finalen av prodject runway! Wahoooo.. grymt spännande, men jag har min favorit, och jag hoppas att HON tar hem det.. haha där var jag rolig va?

Men nu innan det börjar har jag kollat på mamas boys, sjuka mammor, patetisk serie, men det är ändå ganska kul..
Jag håller dessutom på att fixa med lite grejer till lägenheten. Jag har en massa ramar som står tomma som ska komma upp och jag vill ju gärna ha något kul i dom. Mellis har ju redan fått sin favorit i dn absolut största av ramarna, så nu är det min tur :D
Vad tycker ni om dessa bilderna?





ahh, vi får se vad det blir..

Imon ska jag jobba! på trensum.. känns skönt att göra något. Efter det blir det att åka till Växjö och gå på kusin-student. Hoppas Moa följer med mig som stand-in för Mellis som tränar..
Måste iaf låna något fint från Moas garderob, för jag hade totalt glömt bort att det var student imon, så jag tog inte med mig några fina kläder från Nybro. Har ju bara skit kvar här hemma.. ;) Tur att Moas garderob står öppen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0