Lite smått förvirrad..

Det blev visst en rejäl sovmorgon idag.. kanske var för att jag råkade somna i soffan och sov där tills kl 03 i morse. Men nu är jag iaf vaken. Har dock inte en aning om vad jag ska hitta på.. det enda jag vet är att jag ska träna sen lite senare. Sen har ju studenterna sin bal i eftermiddag och den vill man ju gärna se..
Sen är jag så otroligt shoping sugen, så jag fundera på att åka in tidigare till växjö.. Men sen ska jag ju ändå in till Kalmar imon. ah vi får se..

Lite bilder från vår bal förra året..





Kommentarer
Postat av: nicolen

hejsan linn! nu har jag hittat hit=), underbart att se balbilder, saknar studenttiden=/. kram

2009-06-02 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0