regnig shopping..

Hemkommen från Kalmar för en stund sen, där regnade det, men lite shopping blev det iaf:D

En t-shirt från Acne- Kompaniet
Solglasögon från Cheap Monday- Kompaniet
Örhängen med fjädrar från Gina Tricot, som jag har letat! helt överlycklig över att äntligen har hittat ett par!
Silvriga örhängen från H&M
En "skinn"väst från Zoul- MQ

Jag är supernöjd! och jag tror Madde är det också:)  Vi hade det mysigt trots regnet.. vi åt gott på 4-kök och tog det allmänt lugnt. Ångrade mig dock att jag tog en bakad potatis sen när jag såg en kille komma med supergod pasta och kyckling, men inget och grina över, kommer säkerligen att äta där fler gånger.

Nu sitter jag i lägenheten med Mellis och Danne-mannen som kommit på besök och ska vara här över midsommar. Om någon timme blir det lasergame inne i Kalmar, ska bli grymme kul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0