snart matchdax..

Det blev en regnig men mysig dag i Kalmar och lite små saker hittade vi allt.. fick dock inte med mig det jag skulle hem. Typiskt mig! Skulle egentligen har köpt örhängen, en långklänning och nya jeans men fick istället med mig två par skor och en klänning..
Och mellis fick med sig fin fina saker han också:)
Hann med att spana in lite fina prylar till lägenheten också. Bland annat några fina kuddar på indiska.. men dom får jag köpa en annan dag.
Förutom att gå runt i stan så åt vi en supergod (STOR) nachotallrik inne på 4-kök.. det var smarrigt!

Nu är det snart samling till matchen:) jag hoppas vädret håller i sig så vi slipper regnet! blir så satans kallt annars..
 

Kommentarer
Postat av: Maje

Tjena Limpan!! Kul att du med har en blogg, jag ska läsa flitigt =) Hoppas det går bra på matchen... Kram Maje

2009-06-03 @ 21:36:16
URL: http://majestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0