student och modeshow

Igår var det student dax och jag kan ju inte säga att han bjöd dom på något vidare väder.. hagel vid utsparken! stakars studenter.. men vi hade kul under pararplyet. Men ut kom dom och sen blev det att vandra runt och gratulera. Vi började hos Erika, mellanlandade hos Stina och avslutade det  hela hos Linn Sjöström. Under vägen fick vi både supergod mat och en jäkla massa dricka..
Tyvärr har jag inga bilder från gårdagen pga att jag först glömde den, och när jag väl hämtat den så råkar jag av misstag ge bort den till några mindre kloka människor. Men jag hoppas att jag kanske kan få tillbaka den. För det var inte ens min kamera, utan brossans. SHIT!
Det var en kändistät student dessutom. Först körde Andreas Karlsson runt i sin bil, sen kommer Nicklas Bäckström till studentfesten.. ojoj vad har hänt med lilla Tingsryd?

Idag blev det upp tidigt, 8.00, ta en dusch, äta frukost sen bar det av till Malmö ( vi drar till Malmö) och Moas avslutning på kursen på modefabriken. Jag och Nellan skulle agera modeller i Moas egendesignade och egensydda kläder. Super snygga! Jag bar en marinblå byxdress och Nellan fick ett par otroligt snygga byxor och ett linne. Själv bar hon en mintgrön sommarklänning med vita prickar. Jag hoppas att jag kan fixa fram lite bilder därifrån så småning om.
Det har iaf varit en rolig dag i Malmö. Många stilar, många personligheter, men otroligt kreativa människor.
Men catwalken v ar en mardröm;)


Jag har som sagt haft en kanon bra fredag-lördag, hoppas ni haft det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0