Vilken jäkla sommar vi fått!

Är inte vädret underbart så säg?
Jag och Mellis började dagen med en joggingrunda runt sjön och sen hem till hans föräldrar i Hanemåla och slängde oss i poolen..  Helt underbart!
Vid lunchtid var jag snäll och följde med Madde in på ett ärende i Kalmar. Tog en snabb-titt inne på GinaTricot, provade lite jeans som var på Rea men jag köpte aldrig nått. Lika bra det tror jag. Fast nu i efterhand så hade det ju suttit fint med ett par nya jeans. Men kan lika gärna vänta till hösten. För är det sånt här väder så lär man ju inte behöva några?
Efter det blev det korv och makaroner och sen ligga en stund till i poolen..


Är inte den svenska sommaren underbar? tror jag ska köra och köpa lite jordgubbar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0