Bingo!

Förlåt för dålig uppdatering igen..

De senaste tre dagarna har jag "provjobbat" på ett ställe som heter idrottens bingo här i Nybro och jag måste säga att det är ganska kul faktiskt. Kanske inte mitt drömjobb och det jag vill göra resten av livet, men tjejerna jag jobbat med är jätte snälla, trevliga och roliga. Jobbet är i sig är ganska soft, men jag trivs. Hoppas jag kan få lite tider där framöver :D

Just nu sitter jag, Mellis och Linus och pratar om ALLT! det är sent, men vad gör det? det är ju lördag imån och jag ska inte jobba då :) underbart!
Visserligen har jag haft sovmorgon i otroligt många dagar innan, men att sova ut på lördagar är något speciellt:D I lööööööööv it!

Imån (idag) måste det iaf storstädas och tvättas här i lägenheten! Nu föreställer ni er kanske ett riktigt snuskhål, men riktigt så illa är det inte. Men det behövs iaf städas;)


dags för tattoo snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0