En kväll hos Moa!

Har varit lite dålig uppdatering..

Men igår så var mamma, pappa och Måns här och hälsade på:) Vi drack lite glögg och sen gick vi rundan bort till Anne och Björn och åt upp resterna av min nyårstårta innan det var dags för mig att åka med tåget till Växjö för en myskväll med tjejerna.

Vi åt på Acropolis, god grillspett, med potatischips och tzatsiki:D kanon gott, fast jag gillar nog ändå Dolce Vitas grillspett bättre;)
Efter maten så traskade vi hem till Mosan:D första gången jag var i deras lägenhet, supermysig:), på hemvägen tof vi omvägen förbi Hemmakväll och hyrade en skräckis, The children. Den var väl sådär.. lite urballad men ändå rätt läskig då och då.. Runt halv elva åkte gänget hem och jag och Moa satt uppe en stund till innan det var dags att bädda ner sig i soffan :) OTROLIGT skön soffa! haha



(bilder vi bjuder på)

Idag vaknade jag av att Moa fixade frukost. Efter den så gick vi till Johanna för att sedan ta en runda runt Växjösjön i det fina vädret:D
Sedan möttes vi upp igen på Paladium för en fika lite senare:) Mys mys..
Sen blev det för mig att återvända till Nybro igen..

Tack mamma, pappa, Måns, Moa, Mia, Nellie, Emmy, Fia, Björn och Johanna för en trevlig lördag-söndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0