mysig lördag

Igår var det en väldigt lugn och mysig lördag. Dagen började med att jag fick frukost på sängen :) Mellis kom in och överraskade mig med det och ett avsnitt av true blood:) Han är för fin min Honey!

Efter det blev det middag på Gäddvägen som uppladdning innan det var dags för storstädning.
När lägenheten väl doftade ljuvligt så åkte vi upp en stund till OG och kollade när Madde spelade nån viktigt innebandy match. Tyvärr så gick det inte så bra.. 

Dagen avslutades sedan med hembakad pizza ihop med Mellis och Linus. Anders kom senare också, så vi satt och kollade på Robinson, och sen var det dags för en mumsig efterrätt och hyrfilm:D
Bra film måste jag säga.. "Flickvänner från förr", den kan jag varmt rekomendera! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0