Nu har det hänt en del sen sist..

I onsdags var Jag, Moa, Nellie och Stina i Hestra och åkte lite skidor. Och det var hur kul som helst.. Bilresan dit var skit rolig, mitt och Nellies snowboardåkande var väl sådär, skidåkningen var skit kul, hemresan var också kul, men vi körde lite vilse.. men det hör väl till antar jag:D Jag missade tåget med 1 minut, men va fasen det gick ju nya tåg :)



1. det kan vara svårt att få på sig pjäxorna ibland, eller hur Stina?
2. Det är kul med skidor/snowbord
3.Nellie ströp sig själv med halsduken, men varmt blev det nog iaf.
4. Stina vill ha fred?

Kommentarer
Postat av: nellie

vad sa vi om bilden? jag ska strypa dig med halsduken nåsta gång jag ser dig :D

2010-01-16 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0