shoppinghjälp någon?

Nu kom jag precis hem från stan. Mellis och jag var och uträttade några ärenden och åt lunch innan hans träning. Det blev grekiska grillspett på Dolce vita. Och om jag inte redan har sagt det så säger jag det igen. Det är det bästa jag vet! så otroligt fruktansvärt helt makalöst svin gott! (och då överdriver jag inte). Så har ni inte ätit där kära vänner så GÖR det!

Efter maten kikade vi lite inne på Var.dag. Fanns endel snygga killkläder. Men för tjejer var det inte så mycket att ha. Vi hittade en superfin skjorta till Mellis, som jag tyckte att han skulle köpa. Men då kom han med idén att jag skulle åka upp till stan och handla lite kläder till honom sen när han tränade. (för hans pengar förstås). Och det är väl skit roligt, eller? Killen, som har tyckt att jag har konstig smak länge länge länge ger mig plötsligt i uppdrag att köpa honom nya kläder. Haha han sa till och med att han tyckte att jag hade bra smak:D WOHOOO kanske har kommit nånstans med den pojkens smak ändå:)
Han är alltid snygg, men i rätt kläder så är han 100 gånger snyggare:D

hoppas han blir nöjd med det här:


Man får ju hålla sig lite till det normala. Men skjortan Ullalllaaa:D

Kunde inte låta bli att köpa ett par cheap monday jeans till mig själv också. Dessa är i modellen tight och jag älskar dom. Har ett par svarta sedan tidigare och det är helt klart den nya favoritmodellen sen Replay s jeans med dragkedje fickorna. I´m in love!

Skjortan kommer från Var.dag
Resten är från  The Salty dog. Otroligt härlig affär, med trevligt personal:D Kolla in deras hemsida http://thesaltydog.se/

Kommentarer
Postat av: helena

men åh! vill ha dina cheap monday!! haha

2010-02-13 @ 19:14:43
URL: http://heelenass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0