Träningsvärk!

Tränade för första gången med Madesjö i torsdags.. och vi kan väl säga att jag fick en regäl hårdstart! Träningen bestod nämligen av konditions hinderbana. Det var grymt kul, men det kändes ju att man inte tränat sådan träning på ett bra tag.

Tycker att tjejerna i laget verka vara väldigt trevliga allihop, och det känns ju väldigt bra. Hade ju inte alls behövt vara så nervös..

Men till träningsvärken! Igår på förmiddagen var det ganska lugnt, men tänkte ändå att det nog vore bra och träna av sig lite på friskis. Så jag och Angeliqe åkte dit och tränade lite.. sprang på bandet och körde lite styrka och fy faaaan.. kunde knappt gå igårkväll. Tror inte det berodde på min och Angeliqes träning, för jag har till och med träningsvärk i mina vrister. Jag ser ut som en stelopererad höna när jag går.

Så tror det är bäst att sitta i soffan och kolla på reprisen av Let´s dance och hoppas att det blir bättre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0