BIKBOK

Igår var det visning för BIKBOK och alla andra butiker ute på Hansa. Jag Angeliqe och Madde skulle gå för BIKBOK (där Angeliqe jobbar). Jag och Madde var där tidigt, men ändå panik stressade vi innan vi blev klara.
Men bra blev det och det va superduper skoj!
Så tack allesammans, Madde, Lina, Annie och sist med inte minst Angeliqe för att jag fick vara med<3

Här är lite bilder som svärfar tagit. Första omgången fick han tyvärr inte med. Det var lite synd. För den gick betydligt bättre än den andra..;)





Ni skulle sett hysterien efter Angeliqes zebra klänning. När vi kom tillbaka efter visningen så var 4 personer inne och provade den och två stod utanför i kön.
Blusen jag hade på mig sålde dom också ett antal av och det känns ju skönt att man iaf var lite ispirerande.. HAHA

Kommentarer
Postat av: Amanda Carlson

åh vad fina ni var alla tre:) var så sur för att jag inte kunde åka o kolla på visningen!! Kul att du har börjat blogga igen:)

2010-03-26 @ 15:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0