En dag med Moa!

I Tisdags körde jag till Växjö för att hälsa på Moa:D
Mycket trevligt! det var längesen vi sågs.. eller ja, vi såg ju på Glitter och Glamour, men då var vi lite väl dragna så det räknas inte;) haha


Mosan!

Men iaf.. vi gick på stan i det fina vädret.. Kul o se att dom äntligen fått tummen ur röven och byggt ut Gina Tricot:D tummen upp för det!

När ju hade strosat runt lite i alla butiker så blev det en efterlängtad middag på Palladium:) dock var den inte riktigt så god som jag förväntat mig... men mätt blev jag iaf!

Sen var det hem till Moa och vända, för sen skulle vi ut och köpa ett bord som vi hittat second hand:D ett riktigt 50-tals bord. För er som varit hemma hos Moa och Björn så vet ni ju att det var på tiden att dom köpte ett soffbord:D
Det roliga med bordet var med att igår kväll när jag satt och kollade runt på internet så hittade jag ett nästan identiskt bord för 3500:- (Moa och Björns bord gick på hela 225:- ) Snacka om KAP!

& på tal om KAP så fyndade jag en klänning på Gina för 99:-
och en tröja på H&M som jag fick "gratis" tack vare mina kundrabatter:D


Söt klänning, med lite puffärm. Kanske lite varm att ha till sommarn. Men till våren är den nog perfa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0