fre-dag

Idag händer inte mycket :( jag är ganska fett uttråkad! Mellis har jobbat, kom hem och åt och nu är han iväg på träning. Så jag har det ganska trist. Har pratat en stund med Angelige i telefon, det är väl det roligaste som hänt. Haha

Igår skulle jag vara lite kreativ och använda textilfärgerna som Moa och jag köpte härom dan. Skulle mest bara testa färgen för jag hade stor brist på fantasi igår och den var inte bättre idag:( men vafan det var första gången och det var iaf kul o ha något att göra för se så där 5 min!


Färg och "duttar" från Panduro

Så blev resultatet... sådär om jag får säga mitt!?


Ikväll ska jag jobba på bingon.. så ikväll blir det inget fredagsmys:( får spara det tills imon:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0