Gårdagen

Gårdagen bjöd på jobb, träning, film och goda scones:)

På jobbet hade Alexandra med sig sin pojkväns hund och han måste verkligen ha älskat mig. För han följde efter mig vart jag än gick och han försökte till och med para sig med mig?! jucka på mitt ben alltså..

På kvällen så bestämde jag och Paula oss för att gå på dans på friskis. Det var väldigt kul faktiskt. Annorlunda, men kul. Första halvtimmen skrattade jag nog hela tiden. Hon som höll i passet var ju en riktigt stjärna. Svårt att bestriva vad hon gjorde.. men det var roligt!

Efter det åkte vi hem, duschade, sen bakade vi mumsiga scones och gjorde fruktsallad. Sen satte vi på Wallander- Vålnaden och hade det allmänt trevligt :)

Idag är jag hemma hos Mellströms och slappar. Var ute en runda i solen innan jag Tuben och Madde:) Shit! äntligen har våren kommit. Hur varmt o skönt som helst:D
Ni kan kolla in på Maddes blogg mellstroom.blogg.se och checka in mitt gästinlägg;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0