Och så var det äntligen måndag:)

Dagen har börjat med att jag sydde om "puffen" lite. Men den är inte färdig än.. måste fixa fram en häftpistol först;)

Idag händer följande. Nu ska jag laga lite mat åt oss, sen ska jag fixa och dona och ikväll så ska jag in till Hansa city modehuset och prata lite med Angeliqe och lämna lite cvn tänkte jag:)

Jag har glömt berätta det för er,.. men på torsdag har jag lovar att gå för bikbok på modehusets modevisning.. AH! helt galet.. kommer göra bort mig. Men va sjutton. Man får vara glad att dom ens frågar. Kommer säkert bli super roligt:)
Så ikväll så är det tydligen genrep:)




Denna veckan är den bästa på länge:) för första gången i mitt liv tror jag så är jag världens lyckligaste över att det äntligen är MÅNDAG :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0