Snart händer det!

Nu kom jag och min Melker precis hem.. vi skulle egentligen bara upp till Rondellen och köpa ******** till en sak som ni nog får veta mer om nästa vecka. Efter det fick vi idén att åka till IKEA, så då gjorde vi det. Där var det total kaos! betalkorten fungerade inte..och dom skrek ut det i högtalarna, jag vet inte hr många gånger! Alla gick till bankomaten! där fick jag stå i en lång, lång kö innan jag sedan kunde gå tillbaka till IKEA och betla våra typ 5 små saker som jag inte heller kan avslöja vad det är;)
Efter IKEA så stannande vi till i ishallen, åt varsin hamburgare och kollade på J20:)

Ikväll blir det mys.. först mat hos Mellströms och sen kommer Jållan:)


topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0