Tight summer blue

Som ni kanske vet, så älskar jag cheap mondays jeans. Särskilt dom i modellen tight. Och när Moa och jag var i växjö senast, så fanns dessa über snygga jeansen på Ohlssons. Men då tänkte jag, "ah, jag köper dom inte nu för dom får säkert in dom på The salty dog" men nej! Jag gick in och frågade.. och det hade dom inte planerat! För fan tänkte jag! det är vår snart och dom har inte köpt in dom vårigaste jeansen. ILLA! jag blir ledsen i hjärtat.. så nu får jag väl försöka få tag i dom på annat sett. För jag SKA ha dom :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/cheap-monday-433/tight-summer-blue-jeans-433191-29/



;)

2010-03-24 @ 15:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0